ROZLICZANIE TARCZY PFR 2.0
Prosze o stałe monitorowanie poczty mailowej, PFR wysyła maile, na które trzeba ustosunkowac sie w ciągu 7 dni.
poniżej treść maila:
Szanowni Państwo,
Przypominamy, że § 14 lit i) Regulaminu ubiegania się o udział w programie rządowym „Tarcza Finansowa 2.0 Polskiego Funduszu Rozwoju dla mikro, małych i średnich firm” zobowiązuje beneficjenta do „umieszczenia na swojej stronie internetowej lub na koncie w mediach społecznościowych, w miejscu widocznym dla osób odwiedzających
informacji o uzyskaniu Subwencji Finansowej wraz ze wskazaniem, że podmiotem udzielającym wsparcia był PFR oraz utrzymywania tej informacji przez okres 12 miesięcy od dnia udzielenia Subwencji Finansowej (o ile Beneficjent posiada stronę internetową lub konto w mediach społecznościowych)”.
W związku z tym prosimy o przesłanie w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszej wiadomości w mailu zwrotnym informacji (np. w postaci linku do odpowiedniej strony lub zrzutu ekranu) potwierdzającego w jaki sposób wypełnili Państwo obowiązek informacyjny opisany powyżej.
Przypominamy, że niedopełnienie powyższego obowiązku stanowi podstawę do wypowiedzenia umowy subwencji, z czym związana jest konieczność zwrotu pozostałej do spłaty kwoty subwencji finansowej.
Poniżej znajduje się gotowy wzór informacji i oznaczenia w kilku formatach graficznych, które mogą Państwo pobrać i umieścić bezpośrednio we wskazanym miejscu.
* PFR dołacza gotowe pdf, jpg lub pbg *
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z infolinią PFR pod numerem 22 7034363.
Z wyrazami szacunku,
Polski Fundusz Rozwoju S.A.